BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 9, 2009

Beraya Di KL

Hari minggu lepas saya dan family bersama Cu Ma beraya di KL pulak. Mula-mula ke rumah Nek Bedah di Taman Batu, Jalan Ipoh. Ni kali kedua saya ke rumah Nek Bedah, mulanya ingat nak bawak sekali hamster yang baru dibeli, tapi papa cakap kena tinggal dalam kereta. Tak best lah cam ni... saya pun tak berapa ada mood beraya di rumah Nek Bedah.

Kemudian kami ke rumah Abang Syaidi di Puchong, sampai pun dah dekat nak Maghrib. Kali ni boleh bawak hamster sekali. Hoorraayyyy! Bawak masuk rumah Abang Syaidi terus dikerumi oleh Abang Syaidi, Irfan dan Hadzim. Baru lah best cam ni...

Di rumah Nek Bedah


Saya dan Ibu


Ibu sedang berbual dengan Nek Bedah


Nak tunjukkan hamster pada Irfan


" Ni lah hamster yang saya baru beli..."


Dah puas main, sekarang time makan....



"Bestnya ayam goreng ni..."

0 comments: